O bílé labuti

Pro lidi se stala labuť symbolem krásy, moudrosti a v neposlední řadě harmonie a čistoty. Když si labuť vybere partnera, je to na celý život. Pevně si stojí za svým rozhodnutím a nezáleží na tom, jestli je momentálně na hladině nebo pod ní. Toto půvabné zvíře je symbolem naší značky už od roku 1829. Přesně do tohoto období sahají počátky výroby papíru v Harmanci. Ačkoli se grafická podoba našeho loga časem měnila, filozofie podniku zůstává celá desetiletí nezměněna. Naše bílá labuť zastřešuje silnou a stabilní společnost produkující kvalitní hygienické papírové výrobky. Vraťme se ale v rychlosti na začátek celého příběhu. 

NA ZAČÁTKU BYL KUPEC 

Dnešní papírnu SHP Harmanec vybudoval v 19. století banskobystrický kupec František Zikmund Leicht. V té době patřila k nejmodernějším papírenským závodům v Rakousko-Uhersku a brzy poté rozšířila svůj sortiment z výroby papíru i na hygienické papírové výrobky. Právě roku 1910 byla zaregistrována ochranná známka „Bílá labuť“, která je nejstarší registrovanou a stále aktuální ochrannou známkou na Slovensku. Jak se vám líbí proměny její krásy až po současnost?

Abychom se nezabývali ale jen minulostí – od roku 1972 datujeme naši novodobou historii. Přesně tehdy byl do provozu uveden stroj na výrobu hygienických papírů a začali jsme používat novou surovinu – sběrový papír. Od té doby plynule plaveme moderními vodami a určitě nám v tom pomáháte i vy. Díky vám Harmony získala ocenění Delicate Care v soutěži Volba spotřebitelů 2018. 

VYBRALI JSTE SI LABUŤ 

Marketingový program Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka vyhlašuje společnost ATOZ Marketing Services. Každoročně jsou oceňovány produktové novinky a inovace na slovenském i českém trhu. Naskytla se nám tak výborná příležitost zapojit se do soutěže s kosmetickými utěrkami Harmony Delicate Care. A podařilo se! V roce 2018 jsme obstáli mezi silnou konkurencí a to nám přineslo vítězství v kategorii Papírový program na Slovensku i v Čechách.

Po této soutěži sehrála svou roli i sociální síť Facebook. Na stránce Volba spotřebitelů se konala soutěž o nejlepší novinku facebookových fanoušků. Naše kosmetické utěrky Harmony Delicate Care obhájily vítězství mezi silnou konkurencí i ve virtuálním světě.  Také rok 2019 byl pro nás úspěšný. Na Slovensku jsme získali cenu Volby spotřebitelů za hygienické kapesníky a toaletní papír Delicate Care. U našich sousedů jsme skončili na krásném druhém místě. 

V Harmanci se snažíme přistupovat zodpovědně k našim zákazníkům i životnímu prostředí. Za tyto, ale i jiné úspěchy vděčíme hlavně vám. Bílá labuť je v přírodě, ale i ve společnosti symbolem čistoty a elegance, plave pomalu a rozvážně. A nejen tyto atributy chceme zachovávat v naší společnosti i nadále. 

Přečtěte si další články z této kategorie: o bílé labuti príbeh Harmanec Harmony
Další články

10 jednoduchých změn pro ekologičtější domácnost, které zvládne každý

Chtěli byste žít zeleněji, ale nevíte, kde začít? Nejlepší je...

Zjistit více

Jak na rybičky z rolky, které rozvíjejí jemnou motoriku dětí?

Tyto nádherné koi rybičky jsou vyrobeny z obyčejné toaletní rolky,...

Zjistit více