SHP GROUP se značkami Harmony Professional a Paloma Professional na mezinárodní výstavě ISSA INTERCLEAN v Amsterdamu
V termínu 15.-18.5.2018 se v Amsterdamu konala největší mezinárodní výstava ISSA INTERCLEAN zaměřená na profesionální hygienu. Na výstavě byly prezentovány nejnovější trendy a novinky z oblasti papírové hygieny a čistícího průmyslu. Výstava o rozloze 70 000 m² byla rozdělena do třinácti hal, ve kterých své produktové portfolio prezentovalo více než 892 vystavovatelů ze 40 zemí světa. Za rok 2018 výstava zaznamenala rekordní návštěvnost s počtem 33 710 návštěvníků ze 140 zemí.
SHP Group se na výstavě prezentovala značkami Harmony Professional a Paloma Professional, které jsou zaměřeny na zákazníky segmentu Away from home. Výstavy se zúčastnil obchodní a marketingový tým SHP Group. V rámci prezentace SHP Group jsme představili nejen produkty papírové hygieny (toaletní papír, jumbo toaletní papír, skládaný toaletní papír, rolované a skládané utěrky, kuchyňské utěrky, ubrousky, kosmetické ubrousky), ale i doplňkový sortiment v podobě mýdel a dispenzorů.
Na výstavě se prezentovali i naši konkurenti – Tork (SCA), Papernet (Sofidel), Katrin (Metsä Tissue), Lucar Professional (Lucar), Bulk Soft (Cartiera Carrara), Kimberly – Clark Professional (Kimberly – Clark) a jiní. Tito představili zejména inovované produkty, jako např. toaletní papíry s přidanými vlastnostmi (rychlá rozpustnost, bezdutinkový toaletní papír, zápach neutralizující papír), utěrky na ruce ve folii s odnosných uchem (tzv. handypack balení), různé druhy skládání ručníků na ruce a dispenzory s funkčními vlastnostmi (např. monitorování množství papíru v dispenzoru).
Návštěvníci stánku SHP Group ocenili jeho inovativní design a produktové portfolio. Zájem byl především o produkty, které je možné kombinovat s dispenzory, o produkty z bílého recyklovaného papíru a celulózy, barevné ubrousky a inovace v rámci produktového portfolia. Výstava byla z hlediska návštěvnosti stánku a získání nových potenciálních kontaktů úspěšná i pro SHP Group. Věříme, že se nám podaří nové obchodní příležitosti zužitkovat ve prospěch růstu a rozvoje segmentu Away from Home.